onsdag 4 februari 2009

Oslo!



Nu, Nu, Nuuuu! Nu vet jag att jag vill tillbaka,,..eller kanske jag vetat hela tiden. Men vissa omständigheter i livet gör att det inte alltid blir som man vill, Väldigt sällan faktiskt. Nu så här i efterhand är jag nog ganska glad över det. Ordnat upp sig på de flesta håll. Så jag prata med min gamla chef på Gina igår,Maria, och denna snälla männniska sa att jag kunde börja i Mars igen:) Är väldigt glad, Nu har jag kommit till stor insikt om att jag aldrig ( inte like ofta i alla all fall) Inte ska klaga över hur tråkigt det är att gå till Jobbet. Utan istället vara tacksam över att jag faktiskt har ett jobb jag gillar, och med UNDERARA arbetskamrater!

Har bara ETT Litet problem nu, har ännu inget boende. Så om någon liten snäll själ ( som då bor i oslo såklart..) har ett litet hörn jag kan hyra en liten tid tills jag hittat något eget, skulle vilja lägga den kärleksfulla och omtänksamma sidan till. Så kan ni väl slå mig en signal? :)

Inatt var e sådan natt igen, Sömnlös med andra ord. Har träningsvärk i hela kroppen och tankarna spelar pingis med mina hjänhalvor. Kanske är därför,.. Kände mig som en riktigt jaa...ARBETSLÖS Kvinna i en deprimerad ålder som inte tränat på allt för länge, där jag låg och vände och vred på mig. Då uppskattade jag för första gången i hela mitt liv att Galmour och Våra bästa år gik i repris hela natten. Riktigt tragiska program...Kollar Människor på detta???

Passar Birgttas (pappas Kvinna) lilla vovve denna vecka, en söt LITEN Papillon. Och när jag säger liten..menar jag liten. Inavel, sjukt äckligt egentligen men därför hon är lika liten som en chihuahua. Fasst väldigt söt då. Varje natt lägger hon sin nos mellan den lilla gropen mellan nyckelbenet och halsen på mig. Hon ligger på mitt (eller mina) bröst hela natten när hon gör detta. Då vil jag upplysa att små hundar luktar riktigt snusk i munnen. Men hon är söt:)




Idag blir det långpromead med Moa och rebeckas vilding Märta. Sen träna och bli bort med dom små gubbarna som sitter och drar och sliter i mina nyfunna (tydligen) muskler just nu! Tjingtjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar