fredag 20 februari 2009

Snälla snö - dö.

Det snöar ute. Inte lite. Utan det öser ner! Jag vill inte, jag vill ha sommar, sol! Se snygga, glada, brunbrända människor! Just nu är det en del halvfeta sunkiga, bleka, tråkiga och många tappar motivationen just nu..Även jag inräknad i den sista kategorin folk. Men kan bli ändring på det när solen tittar fram, ska det bli! När man tar fram skorna med öppen fot ur garderoben, och alla härliga små klänningar m.m åå jag skule kunna gitfa mig med sommaren. Hade vart rätt skumt iof.

Jag har tränat imorse. Känns skönt! nu sitter jag och väntar på kära Jenny som fyller kvinna idag! 20 år:) gratis gumman! vi ska fixa och dona för kvällen:) sola med. aaa jag fuskar. Jag är en fejkperson när det gäller brännan. Skit samma. Ikväll sa vi käka på vasastan! Riktigt god mat där, yummi! Sen får vi se vart kvällen bär...

Sitter och slö tittar på något morgonprogram på tv4. Är någon nisse som sitter och snackar om att demoner kan driva ut cancer ur människokroppen? (om det ändå vore så) Är demoner goda förresten? Han blandar även in jesus med detta, att dompå nåt sätt sammarbetar. Tycker han är lite creepy, jag förstår inte riktigt vad han menar måste jag säga. Tror varken på demoner eller exorcism så jag stänger av. Stackars människa.

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha en fin helg alla underbara.
Tjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar