onsdag 25 februari 2009

Marilyn eller pinuppa?



Jag har sen jag gjorde min första, velat tatura in denna bilden av Marilyn Monroe på min vad! Hon är sjukt snygg:) Jag är till 95% säker på att det blir den!

Har även Funderat på att göra nån snygg pinuppa. Men som sagt blir nog de översta! eller vad tycker ni?????

Idag har jag 100 000 saker att göra!

1.Träna NU!

2. Hem, duscha.

3. Fika med sofie.

4. Handla mat, och lite vin till Oslo.

5. Hälsa på Mormor.

6. Hem till pappa och säga hejdå.

7. Till rebecka och lämna grejena.

8. Boka bussbiljett.

Jag får se hur mkt jag hinner. Resten får jag ta imrogon! Nu ska jag sätta på mig träningsläderna:) Godmorogn alla glada och underbara!

Tjing*

1 kommentar:

  1. Ska du sno min tatuering??.....
    skojade bara..Har funderat på den bilden jätte länge, men inte fått tummen ur..
    Ja ja...

    /Danne

    SvaraRadera