söndag 22 februari 2009

Sjuk helg, sjukt kul helg.

Denna helgen har varit fantasticoo! Helt tooooop notch,. ?
Började med fredagen och jnnys 20 års firande, bästa ja gjort. förfesten var helt outstanding, har nog aldrig dansat så mkt till Magnus Uggla i hela mitt liv. Vi skulle som sagt ut och käka på Vasastan, Men blev ingen middag.. Ingen var sugen när klockan slog dax.
Så vi gick ut och svina istället. Väldigt lyckad kväll. Det som gjorde dennna sjukt roliga kväll tll just bara sjuk, det var turen hem med taxichaffören. Antingeen hade han en väldigt dålig dag bara, eller så hade han något hat inom sig mot kvinnor, för han gillade verkligen inte oss. Han släppte av mig, soffan och jenny MITT på motorvägen, Klockan halv fem på natten! Och detta efter han hade gett mig en dänga över kinden, slängt juicepaket omkring sig och bara skrikit rätt ut. Helt galen. Får det finnas sånna människor. Och måste påpeka att detta var heeelt obefogat! vi hade verkligen inte gjort eller sagt något som skulle vara en bra anledning till hans beteende. Polisen kom sen,. och deras beteeende vill jag inte ens nämna. Dom kommer, vigör en anmälan. Och lämnar oss! MITT påmotorvägen på natten! vad fan händer!?! Idioti är vad det är. Så vi vänta i en och en halv timma på en ny jävla taxi...argh!

Kom hem till slut iaf. Och sa till den nye snälla taxigubben att jag älskade honom mer än mitt eget liv, kommer dock inte ihåg detta. Vilket kan vara tur....
:)

Igår blev det vin och irish coffe-kväll hos martin! tack för en sjukt trevlig kväll:) mer sånna vill vi ha!:D

Tjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar