torsdag 12 februari 2009

Tufft eller töntigt?


Idag, imorse lyssnade jag på the voice som vanligt varje morgon. Tittar även emellanåt på dessa underbara människor på femman där dom sänder live. Idag diskuterade dom lite vad om är tufft och vad som är töntigt? Själv tycker jag att ordet tuff i sig låter ganska töntigt? Dessa ord går ju ihop lite.

Jag tror jag är ganska töntig if då jag älskar min mamma mer än allt, (inte för att det är det minsta töntigt idet) mysa med filt och bullar en fredagskväll kan va underbart, eller läsa en riktigt bra bok. Sen vad som menas med tufft kan variera mycket. Sjukt konstig diskussion egentligen men rätt kul. Förvrigt är Josefine craford Sjukt snygg...

Dom prata även om en kille som jobbar som elktriker på dagarna och på kvällarna byter han skepnad. Han klär ut sig till spindelmannen. Och hyr ut sig själv. Alltså, inte på något barnförbjudet sätt. Utan tvärtom.. Till barnkalas och sånt. Kanske ska satsa på det...Malin som muminrollet? 500 spän för en timme? Någon?

Idag är det fredag. Underbar sådan. Solning, promenad i fontin. LÅÅÅNGT jenny! Middag och sen inflyttningsfest:)
Min pappa är e härlig gubbe, imorogn som de flesa vet..är det alla hjärtans dag. En dag som jag inte bryr mig så mkt om. Varken med pojkvän eller utan. Då det är rätt konstigt att man ska välja en dag på året då man ska visa sin upskattning emot den andra. Bör man inte de varje dag? jaja, iaf. Då hade Birgitta frågat honom om dom skulle hitta på något. (bara dom två antar jag att hon hade tänkt, typ middag och bio eller nåt) Då ringde han mig direkt och fråga fall vi skulle ha stor middag hemma. Pappa? Be a little more romantic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar