tisdag 10 februari 2009

sammanfattning.

Har inte skrivit på ett tag så tänkte sammanfatta mina dagar lite
:)
I fredags blev det himla lugnt med räkor och vin, gottit. Somna vid elva, det var längesen och kändes otroligt skönt att somna vid den tiden på en fredag:)
I fredags skulle thomas köpa bil... och han bad mig guida honom genom stan ( Där JAG nästan bor, vart ett antal gånger iaf) men jag hitta ingentstans! helt otroligt, kände mig som en guldfisk som tappa minnet efter sju sekunder...men men..efter många om och men och med markus hjälp hitta vi iaf:) Det blev bilköp och vi for hem. sen på kvällen blev det utgång med brudarna, kul förfest:) men åkte hem vi ett för att träffa pappsen som kom hem från egypten...han bjöd på mintu och jag blev snurrig. Han berätta en sjuk grej som en arab berättat i sin tur för honom.

" Araben, Achmed kan vi kalla honom då. Skulle på bröllop. Sin systers bröllop. efter cermonin var avklarad gick bruden och brudgummen in i ett rum, och där skull dom ha sex. På sängen låg en vit handuk. När samlaget var avlutata hade Achmed ett uppdrag, han skulle in och se fall handduken var blodig..om hon var oskuld. var den inte blodig var han TVINGAD att skjuta sin egen syster. Som tur va var den blodig..."
Detta berättade pappa för honom. Det är alltid så! de som gör mig förvirrad och arg mest är att alla blöder ju inte första gången. En sjukt störd religon i mitt tycke...ursäkta..

Söndagen tillbringade jag i sängen.

Igår var jag på bio med jossan. The Unbon. En riktigt bra skräckilm. Vi var nöjda.
Åkte buss hem igår kväll. Busschauffören ropar ut i högtalarna att vi ska sätta på oss bältet, Det är bara jag och killen mitt emot som gör det. varför? Det sitter några 15-16 åriga tjejer bredvid också de sitter med en fickplunta (fickpluntan var rosa ,och det var ingraverat " Party all night long" på??? )och dricker. De vänder huvudet mot oss och skrattar och säger till
- Hostt, töntar,..
Personligen tycker jag varken det är töntgt att vara rädd om sitt liv eller göra som busschauffören säger. :)

Nu ska jag och mamma till stan! kolla lite snygg inredning till våran lägenhet i oslo!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar