tisdag 10 februari 2009

Sömnlös och tidsfördriv.

Inatt var en sådan natt igen. En sömnlös alltså. Får sådana ungefär en gång i veckan. Somnar aldrig och vaknar titt som tätt och går upp typ halv sex. Skumt. Där jag låg i min ensamhet hade jag som tidsfördriv att driva på shoppingbegäret lite. Hitta Mycket snygga lite ovanliga (för en gång skull!!!) klänningar och skor. Som inte kanske alla vandrara omkring i. :)




























Här är några av klänningarna/ toppar som jag hittade:)






nice. Förövrigt, så har jag inte löst några världsproblem idag. Vet inte i vilken ända man ska börja i riktigt.... Stället har jag städat och vikt OM hela min garderob. Som i och för sig kan rankas som ett världsproblem det med. Och nu har jag precis lagat falafel och burgursallad:) gööött mooos. Nu väntar ännu en underbara visit a la gym.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar