tisdag 17 februari 2009

P-bot.

Igår fick jag en p-bot. Dock inte på en årsinkomst (jo, ungefär min i nuläget) men på 300 kr.
Det är jag i ett nötskal. Fasst om jag använt mitt sunda förnuft borde jag kanske räknat ut att jag inte fick stå så, just där, just då..Men ni vet väl "Men dom är väl inte ute nu, så här sent? Här?" .
Ibland kan man undra..

Uppe med tuppen idag. Klockan sju. Är egentligen så trött att det värker lite i ögonlocken, men kan inte sova längre, väldigt underliget.. det är nästan som man inte tillåter sig själv att sluta ögonen. Fasst jag vet att det kommer ta ungefär en halvtimme så ligger jag och sussar på kudden i soffan. (och det är enbart för att jag har gått upp och inte ligger i sängen längre...) Mysigt jag ska ha det. Ungefär så som jag tänkte ha det idag, en mammi dag. Mor min är ledig idag, så ska unna oss lite tid att kika lite i stan osv, just us.

Tjing så länge*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar