måndag 16 februari 2009

Ego.

Med risk för att låta som en äkta bitterfitta, måste jag ändock ta ut mina aggressioner en aning. Imorse när jag kom in i okländningsrummen på sportlife, (och då bör tilläggas att jag hade ca 3 minuter på att vattna flaskan, kissas tom och hänga in mina grejer i skåpet!) då står det en kvinna, just nu vill jag säga tant, med platt tång, och hårfön i handen. Dessa var dragna in på toaletten från ett kontaktuttag utanför!!
Det är då kö utanför för att just nu finns bara en toalett för dom håller på att renovera!!
Det mest irriterande är att hon absolut inte hade behövt stå på toaletten eftersom det som sagt finns kontaktutag och speglar i omklädningsrummet! Vad är det för något? ganska hög grad av egoism måste jag säga. Antagligen stod hon där för att jävlas, ( eftersom att det inte finns någon vettigare anledning) hon såg säkert i vi arma kvnnors ögon att våra blåsor höll på att sprängas. Jaja, eftere ett litet tag fatta till slut denna tröga människa att hon var tvungen att flytta på sig. och hon gick ut. aarrrgh!

Idag funderade jag starkt att anmäla sofie till programmet Sveriges värsta bilförare. Jag ska verväga det. Men känner att jag måste ha lite självdistans och inse att jag faktiskt inte är bättre i trafiken själv. Så jag gör det inte. Men hon hade med all säkerhet fått en plats.

Nu ska jag kolla på dokumentär om 15-16 åringar som gör skönhetsoperationer, och förundras avhur sjuktsamhälelt börjar bli.

Förresten! På Torsdag fyller min underbra Jenny 20. Det ska vi ira med pompa och ståt!
Grattis!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar