torsdag 4 februari 2010

16.53.

Hej G(r)ottfolk.
Kom precis innanför dörren. Eller ja, inte precis men för en halvtimme sen. Har vart hos tandläkaren, dom borra i min värdelösa visdomstand. Rätt åt den! Den ska dö.
Sitter och försöker få i mig lite koffein, men rätt jobbigt när man inte känner kanten på kaffekoppen..(pga bedövningen).Nu ska jag strax åka och träna, Wihhooo! RPM i morse och nu bodypump. Det gäller som sagt att passa på medans man är ledig:) Min käre mor sa förut att jag blir som en helt annan människa efter ett träningspass, det är sant! Jag älskar det!

Blev förresten jävligt irriterad igår på jobbet, det kom in en tjej och en kille med barn vagn runt tvåtiden. Flickan i vagnen var kanske två,tre år. Till saken hör att föräldrarna verkade inte helt med i huvudet. Antagligen var droger med i bilden..Just då tänkte jag inte så mt på det. Men sen när jag skulle hem vid åtta-tiden så såg jag dom igen, med barnvagnen och flickan. Då hade inte de lilla barnet någon mössa på huvudet, (det snöade och var minusgrader) jag såg då att det var knallrött! Alltså färgat. Pappan vinglade och hade en folköl i handen och kunde inte prata. Mamman satt på en bänk och stirra rakt fram med barnvagnen vid sidan om. HALLÅ!? Jävla idioter.
Tre saker jag undrar.
* Vem fan färgar sin trårings hår?!?
* Hade hon ätit någonting överhuvudtaget under dagen?
* Kunde dom inte gått in någonstans så att flickan slapp frysa, IALLAFALL?
Jag hade sådan lust att gå fram och skrika på dom, men feg som man är så gör man det inte. Ååå.
Okej,Om man inte kan ta ansvar för sitt eget liv och utsätter sig själv för vanvård, men man får väl vakna någon gång och växa upp! Är man gravid så är väl det ett ypperligt tillfälle då man skall inse att det är dags att ändra på sig och sitt beteende. Du har ju ett litet liv att ta ansvar för och på ditt samvete. Jag blir så jävla arg! Det är ju misshandel.

Ville bara få ur mig detta.

Nu ska jag dra mig till sportlife. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar