tisdag 23 februari 2010

Godkväll Kära.
Jag är piggare än på länge vid denna tiden, vafasen. Det måste vara någon slags överskottsenergi, eller så beror det på vädret. Vädret kan man ha som anledning till allt, det går alltid att skylla på. Idag har jag jobbat hela dagen kort o gott. Begav mig till jobbet nio, var hemma halv tio. Borde inte jag (som är väldigt trött i vanliga fall) Bara vilja ramla ihop och i princip älska med sömnen nu? Men IKKE sa nicke,. Inte en endaste liten jäsp. Ligger istället och funderar på allt möjligt. Vad jag ska göra imorogn? Om tio år? Vart bor jag om ett halvår? Med vem? Ensam? Kommer jag finna kärleken? Vad kommer mitt framtida yrke vara? Blir jag rik/fattig/ful/snygg/fet/framgångsrik/dum/smart/alkis? Kommer jorden gå under? kommer man finna botemedlet för cancer? / eller aids? Och Sist men inte minst, Kommer jag någonsin somna om jag tänker på allt detta? Nicht, noin, non, nej.

Imorgon är det onsdag. Och jag är så himla ledig! Jag ska ägna min dag åt banken,träna,och ett litet besök hos min käre far (tacka för helgen). Sen får vi se. Måste försöksa samla mig inför Torsdag också, då är det rättegång. Från en riktigt obehaglig taxitur i februari 2009. Inget praktexemplar till chaffis direkt. Är så himla nervös att jag tror jag svimmar! MEN han ska åka dit nu, Den jäveln. Jaja.
Det var allt för ikväll. Sov så gott goingar. Ni är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar