torsdag 11 februari 2010

Godtorsdag alla.
Hej fina. Jag är slut som artist.
Men Imorogn är det fredag och jag är ledig. Men blir lugna gatan för min del. Gillar lugna fredagar. Jag ska ägna dagen åt träning och besök hos min älskade mormor. Jag hoppas på biffar. Mormors biffar är gudomliga. Helt allvarlig så är det nog det godaste som finns. Men som sagt, hoppas kan man ju alltid. Man ska ha hopp. Sen om det slår in eller ej är frågan.
Nej nu ska jag sova. Godantt från mig och klas.




Jag och klas. Ni får ursäkta mitt utseende och dåliga hårdag-(kväll..). Men är inte snyggare när jag är sömndrucken och osminkad.. Klasse vann jag på liseberg för hundra år sen. Den lyckligaste dagen i mitt då tioåriga liv. Vet inte om lyckan hade vart lika total idag, men då va den enorm. Kan inte med att göra mig av med dena gula mjuka varelse. Tänk om sådana småsaker kunde göra en lika lyclig idag. Gud vad underbart livet hade vart då. Att det lilla kan lysa upp och göra så mkt <3

En förelskelse har samma effekt som kokain. Men är betydligt mer hälsosam. och laglig.

2 kommentarer:

  1. klasse bodde ju till o med med oss i oslo! <3 =)

    SvaraRadera
  2. Ja vilen man! Han har allt en karl sa ha, Mjuk, kärleksfull och ställer upp i alla lägen! haha

    SvaraRadera