torsdag 25 februari 2010

Garderobsrensning.

Detta ägnar jag min torsdagskväll åt, Jävligt tråkigt men nödvändigt. Börjar bli ett måste när allt bara ligger som en stor klump och man får dra isär plaggen med all sin kraft.
Dagen har förövrigt vart rätt seg. Började med rättegången imorse. Som vi iof vann..(säger man vann? det låter fel...) men ja ni fattar. Var ändå rätt jobbigt, Han var ju helt ute och cykla., ljög och hitta på massa saker som absolut inte hörde ihop med sanningen. (!) Jaja, Vi fick lite skadestånd och han samhällstjänst några veckor.
Nu är jag hemma iaf och sitter och lyssnar på Alicia Keys. Som är en grym sångerska! Har aldrig tyckt de så speciellt mycket innan, då det inte är min typ av musik. Men några riktigt sköna låtar har hon gjort! Nu ska jag fortsätta ordna upp mitt kaos här hemma. Tjing på er*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar