lördag 27 februari 2010

Jag stod emot.

Yes! Jag gjorde det! Jag stod emot..idag på lunchen..det är inte de lättaste, men jag gjorde det. Hade gett mig fan på det , inte denna månad men nästa...Men När som stod där, så UNDERBARA, så BEDÅRANNDE, så SJUKT snygga, så FANTASTISKA, Stod jag emot., hon tjata o gnata. Men jag sa- kan du lägga undan dom till imorgon?
Hennes svar va - Men du har öppet köp? byt dom om du inte vill?
Jag sa- Nej. Lägg undan dom......FAN vad jag är stolt! Men dom var sjukt snygga ( jag har letat i två månader efter ett liknande par...).................................................... och jag har ju trots allt lagt undan dom..(?) .. vilka Skor. Sanslöst.


Nu har jag precis ommit hem från en grymmegrymmegrymme kväll! Med UNDERBARA brudar! Vi har käkat middag och Bowlat:) Ni är fantastiska<3 Grattis
Gratttis<3

Kram o Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar