tisdag 16 februari 2010

Hej godingar.

Är det dags att sola när man inte kan urskilja vilket som är ens kropp, och vilket som är lakanet när man ligger i sängen? Jag tror det. Det här jävla vädret gör att människor går i ide. Ligger inne och trycker i sig skit för att man är "värd" det. Sådana tankar har iaf jag ibland. Och vafasen skulle man va värd det då för, bara för att det är kallt? crazy. Kom på mig själv idag när jag var och handla mat, som en maskin traska jag iväg till godishyllan och tog upp påsen och skulle just börja fylla den, som på komando. vafan! Då slog det mig, Är jag sugen? Nej. Och vet ni? Tro det eller ej. Jag la ner påsen och begav mig till frutdisken istället. Nu ska här göras smoothie istället när suget faller in! Godis på helgen, javisst. vad vore livet utan lite synd? Ska heller inte kalla det synd mer, utan njutning. Någon gång ibland bara. Vill man att all träning och slit ska ge resultat så hjälper nog bara nyttig mat och balans. Och rutin.

Förövrrigt var det en riktig mysig handling med min älskade mormor och mamma. Skulle egentligen även bakat semlor. Men Vi sket i det också när vi hade vårat pepptalk om nyttigheter. Min mormor är grym. Jag ska bli som hon när jag blir äldre <3

Nu ligger jag i soffan och har lite egentid med kaffe, tidning och filt. Laddar inför dagens RPM pass! Jiho! Ha en fin Tisdag alla*
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar