måndag 22 februari 2010

Jag är så jävla kass!

På att blogga när helgen kommer. Fan. Måste skärpa mig! Men tycks va så att då är det tusen andra ting som snurraar mellan mina hjärnhalvor, låter nog dumt att säga men jag hinner inte. Inte igår heller. Då låg jag konstant i soffan, utslagen efter lördagen. Och hann inte blogga. Var allt för upptagen med att sova, äta en massa, Sova lite till, kollaa på film. Ja som sagt hade inte tid...... (?) Godtas ursäkten? Usch världens sämsta. Men jaja. Nu är jag här igen!
Helgen som sagt var kanon!! Hade en urmysig kväll med jossan i fredags <3 Blev myskväll med film o godis. Sov där.
Sen i lördags hade vi överraskningfest för jenny!! vilket blev sjukt lyckat! Hon anade inget:) eller? Det blev mat, dryck, dans (en hel del....) och goda vänner!
Det såg ut som sju svåra år dagen efter, men med stor hjälp från becca (som förövrigt JÄMT får va med och städa efter mina galej...även om hon själv inte varit närvarande) Fixade vi biffen på ett nafs!! det var absolut värt det.

Nu ska jag sova. Jobbar lång dag imorogn. Godnatt alla fina*
Förresten, sugen på ett gott skratt? www.felsms.com
GRYM sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar