fredag 26 februari 2010

Hej fredag.


Godmorgon, Godmiddag, Godag!
Kom precis inramlande efter en shoppingtur i stan..Var dock inte tänkt att det skulle bli så. Men Man kan aldrig lita på mig. Nej skämt o sido, det hoppas jag inte att någon tycker. Men Just i detta fall kan så må vara. Det blev en del grymma grejer, Jeansshorts <3, Jeansjacka, Skor (som förövrigt var ett sjukt bra kap!!!) smycke, underkläder, o leggings. Jag inbillar mig att jag var värd det.

Längtar ännu mer till sommaren då jag ska sprattla runt i mina jeansshorttisar + Bruna ben (i hope?), ett par bruna boots, overzizetisha, skinnjacka (alternativt kavaj) o ett stort guldhalsband! Men än så länge får jag nöja mig med ett par svarta strumpbyxor under dessa underbara tygstycke som ALDRIG kan bli fel:)
Nu ska jag slänga i mig en macka och lite kaffe, sen blir de träning! Och lite hejdågalej för Rosanna! Hej på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar