tisdag 2 februari 2010

Goten-natten darlings.

Är så trött att ögonlocken borde hållas uppe med stativ. Den människan som uppfann sängen borde fan få nobelpriset! Dagen annars har vart lovely. Jobbet är kanon, och allt annat med för den delen, Världens bästa vänner och en underbar familj. Vore ju synd att klaga. Det enda är min brist på lägenhet. Det går mig mig på nerverna. Men sök,sök,sök är väl det enda.
Jesus-Amalia, har ingen ork i fingertopprna så struntar i något seriöst bloggande iväll. Hade vart sugen på att göra ett inlägg om hur vi ska lösa världessvälten, hedersmord och politikfrågor. Men jag skiter i det och knackar på hos John blund istället. Det får bli en annan dag en annan tid.
Natti*


Förresten, Jackie och han den långhårige killen vann ju Paradise. Helrätt. Hon var Skön. Verka en aning Korkad. Vilket jag tycker är helt underbart, och kan hända att hon driver en aning. jaja. Godnatt igen. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar