tisdag 12 januari 2010

:)

Klockan är halv tio på en tisdagsmorgon, jenny ringde för en stund sen och ville berätta om sin träningsinsats imorse. Måse erkenna att jagfick en smärre schoock. Då det inte hör till vanligheterna att hon går upp klockan åtta på morgonen och drar på sig trikåerna för att gå till sportlife. Men blev sjukt imponerad! God work.

Själv sitter man i soffan med kellogs i hela knät och med en mjölkmustach som får hitlers fula musche att framstå som ingenting.., och halvlipar till pearlharbour. Fan vad blödig man är, känner mig inte alls som den stålkvinna eller "pojk"flicka jag skulle vilja vara i dessa tillfälle. Men slutscenen är helt fantastisk, där även Josh är något av de vackraste som vandrat på denna jord. Hur kan bli knäscvag av en hollywoodstjärna? Jag lyckas nog rätt bra på den punkten, 10 av 10 där.

RIngde min kära carro igår! Saknar henne så jag spricker. Hon ar haft det toppen i barbados. (som att jag egentligen trodde något annat?....) Men nu är det på tiden att hon lämnar oslo och kommer tillbaka till oss i svea!


KOM HEM! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar