söndag 17 januari 2010

Trötthet stavas M a l i n

Jag är nåt så in i benet trött idag., Och vad i allsindar då för? Vakna klockan tolv. I och för sig kom jag inte hem och fick krypa ner i min ödsliga säng förens klockan var fem i morse. Men inget ont som inte har något gott med sig, (och tvärtom..) Så hade jag en riktigt rolig kväll! Men pizzabak och vin. Vi lekte italiensk restaurang hos jossan, och måste säga att vårat hak skulle fasen vart 5-stjärningt! Helt underbart goda blev pizorna:) Mätta och goa och rätt bra i kanelen studsa vi vidaare ut i natten. Först till Henriksberg och kolla på CONTRA., Grymt bra. sen kände vi att de sög i i våra stackars arma kroppar och vi behövde dans! Vi gick till Tranqilo och jag o Elin dansa salsa som om vi aldrig hade gjort något annat i hela våra liv. Eller, elin dansa salsa. Jag försökte mig mer på någon efterapande hopp-dit-och-dit dans. Men ingen klaga så det gjorde inte jag heller!
Tack för en sjukt kul kväll brudar!
Nu ska jag strax bege mig ner till Matilda och titta på dom andra när dom förfestear. Dom ska till spritluckan ikväll. MEN HA! Inte jag, ska jobba imorgon. Och tycker inte det är jätte kul att gå runt och lukta som en hembränningsapparat i käften hela dagen. :) Nä,Nu ska jag plaska i badet och sen bege mig! Ha en underbar söndag alla fina*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar