fredag 8 januari 2010

godmorning heroes.

Försökte vidga mina vyer lite och vara smått frispråkig (inte grov i truteen utan speak another languages...) yes.
Nu är klockan 07.00 och det är lördag. Ska strax slänga i mig en svettig macka, hoppa in i duschen och sen ut i detta oändliga vinterlandskap för att sedan bege mig till jobbet. Det känns skönt. Sen blir det fika med ct:)

Ikväll ska sofie ha inflyttnings-spel-förfest. Ska bli skoj, dock satsar jag på en riktigt lugn kväll. Men, varje gång jag satsar ( iaf i epel..) brukar det skita sig och jag förlorar. Får se om jag har bättre lycka med detta. Har väl samma tur där antagligen.
Nepp, nu ska jag inte sitta här längre! Ha en underbar lördag mina vänner. Kom in och tjingsa på gina tricot om ni mot förmodan skulle ha tråkigt!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar