onsdag 20 januari 2010

Snow Patrol.

Det är fantastisk musik för hjärta och själ. Speciellt när man känner sig som jag gör i skrivande stund., som en klubbad säl som inte fått firre på år och dar, jag är helt totalt slut på energi. Fysatan i gatan, jag fick vad jag tålde. Jag tog i idag på the workout så att de små ynkla muskler jag har nästan höll på att hoppa ut ur skinnet. Men kul va det, och värt det! Känns skönt att all svett och ansträngning äntligen har givit lite resultat. Gör ju inte saken sämre att de är så förbannat kul! jaja, nog om det.

Annars då? Jovars, tackar som frågar. Jobbet och livet rullar på så ska inte klaga. Kunde (har vart sämre).
En sak bara, När jag kikar runt bland bloggar så slår det mig en sak, varför skriver alla vad dom äter/har ätit på dagen? Vem bryr sig egentligen? Eller, det är kanske jag som är dum. Det kanske är jätte intressant..
Dagen idag har förövrigt vart fantastisco! Förutom att jag funderar på om jag lider av sömnsjukan, sover som en stock på morgonen och vaknar definitivt inte om inte klockan ringer som en galning på flykt. Och det är inte likt mig! Men antar att jag behöver det.
Nu är det ca ett år kvar tills vi drar till karibien!! Men va är det, äsch bara ett stenkasst bort. Men fasen vad jag längtar!!

Nu ska jag lägga mig ner och forsätta lyssna på underbar musik av ett underbart band! Kärlek till er.

http://www.youtube.com/watch?v=GemKqzILV4w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar