måndag 4 januari 2010

Monday, sköna Monday..

Jag funderar på varför alla människor har en längtan och saknad efter det oåtkomliga. Det man inte kan få? Det kan vara en bil, ett hus, ett par skor, eller en tjej/kïlle. Eller attt man vill se ut på något annat sätt, Är du mörkhårig, då vill du såklart va blond. Har du kort hår, då vill du ha långt. Osv.. Ja det kan va fan som helst egetligen, Bara man inte kan få det. Då blir det helt plötsligt den högsta prioriteten. Jag ska inte säga ett jota, för jag är såklart likadan själv. Det man kan undra är ju om de verkligen är värt det? jag tror faktiskt inte det. Att jaga något/någon man aldrig ändå kommer att få är slöseri med tid och känns rätt meningslöst. Man ska väl försöka vara glad för det man har och sluta fundera så mkt. Allt löser sig.

Idag har vart en bra dag! En ledig dag, som jag har fyllt med träning,fika, matlagning och film! Nu ska jag sova. Imorgn blir det jobb 08-18.
Godnatt hjältar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar