onsdag 13 januari 2010

Godonsdag alla!

Godmorgon!
Klockan är innan lunch och jag vaknade nyss. Det får man när man är ledig. Har nyss tryckt i mig en riktigt gosig tunnbrödsmacka. Mormors hembakta tunnbröd slår fasen alla hotellfrukostar i världen, UTAN att överdriva. Dagen ska fördrivas med träning, fika, och en välbehövlig påhälsning hos min käre far. Känns hemskt att man "glömmer", och sätter dom man älskar mest åt sidan när man inte har orken eller haft en stressig tid. Har ine träffat pappa sen innan jul!?! Det är sjukt. Min hjälte.
Ska köpa med mig två semlor som vi kan frossa på när vi har kvalitetstid. På tal om kvaluetstid, nu kom jag och tänka på ett avsnitt i Hollywoodfruar., då en av dem skulle ha lite kvalitetstid med sina söner. Dom gick till skjutbanan och övade sin pricksäkerhet, hon tyckte det var bra att kunna försvara sig. Kul kvalitetstid. Öva på självförsvar mot mördare när ni har en stund över med era föräldrar... (?!?!)

Igårkväll var jag hemma hos sofe och kolla paradise, HARREGUD vad det är patetiskt. Men harregud vad det är kul och underhållande! Stackars Dalin. Det är hemskt med människor som inte förstår sin egen person eller sitt eget värde och tror att det enda dom duger till är att vara som en skyltdocka och visas upp i olika sexrelaterade sammanhang. Jag tror att under all den (i mitt tycke) Ganska fula plastkropp finns en gullig och snäll tjej. Som inte har mkt ont gjort i denna värld.
Rami är en äcklig mask som borde fly landet.
Jackie ska vinna! Gillar Erika,stefan och cimon också.
Nu ska jag bygga på mina enorma muskler (som ni ser) ännu mer. (ni anade ironin va?......)

HA en underbar onsdag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar