fredag 1 januari 2010

Lite tråkigt bakis-nyårs-fördriv

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort så otroligt många gejer som jag aldrig gjort förut detta året!
2. Vad har du för nyårslöften?
Egentligen inget. Det funkar aldrig, Men det vanliga, Träna, och sluta äta godis. (som varje söndag eftermiddag iaf..)
3. Blev någon i din bekantskapskrets föräldrar i år?
Jaaa ganska många! 2009 - babybooom
4.Har någon nära dig dött?
Nej ingen nära, det är jag otroligt glad för.
5. Vilka länder besökte du?
Blev dåligt med utlandsresor detta året...
6. Är de något du saknat i 2009 som du vill ha i 2010?
REEEESA!
7. Vilka datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
Det är så många fina datum att jag inte kommer på något speciellt nu..
8. Vad var din största framgång i 2009?
Att jag lärt känna mig själv, och att jag insett vilka jag verkligen älskar. Det är min famgång.
9. Största misstaget?
Att jag inte vågade mer.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt.
11. Bästa köpet?
ooo det är många!
12. Vad spenderar du mest pengar på?
Kläder, mobil, småskit.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Saker gör mig glad varje dag, mest mina näRa och kära <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Knocked up - kings of leon. (egentligen hela deras senaste album..)almost love- a fine fenzy och melissa horn-New york
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit både väldigt ledsen vissa gånger, men även RIKTIGT glad. HAr varit Ett lyckligt år,
17. Hur tillbringade du julen?
Med mina nära och käa på mammas sida av släkten.
18. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Oroat mig så mycket över allt.
19. Blev du kär i år?
Ja.
20. Favorit program på tv?
Har inget, tycker det mesta är rätt dåligt. Är ingen tv-människa.
21. Bästa boken du läst i år?
Män som hatar kvinnor
22. Något du önskade dig och fick i julklapp?
Önskade Mig ingenting, så blev välddigt glad för alllt!
23. Något du önskade dig men inte fick?
nej
24. Vad gjorde du på din födelsedag?
Oj, Hade en riktigt lyckad födelsedagsfest hemma hos min käre far!
26. Hur skulle du kunna beskriva din stil i 2009?
Oj, jag vet inte. Fösvinner lite när man jobbar som man gör. Men det ska de ändras på.
27. Vad fick dig att må bra?
Att jag har vänner,familj som älskar mig. Och att jag är fisk och kry. (klyschigt men sant..)
28. Vem saknade du?
oj, det är många. I oslo saknade jag Pappa,mamma, mattias. Och såklart mina fem närmsta vänner. Nu saknar jag Åsa och Carro väldigt mycket.
29. De bästa nya människorna du träffade?
oj, det är många!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar