torsdag 7 januari 2010

Ett ljus i mörkret + kameraköp.

Det är dessa två ämnen som cirkulerar i min stackaars arma lilla hjärna ikväll.
1. Glömde släcka värmeljuset i badrummet. Föröskte mig på lite mys/lyxkänsla när jag skulle bada. Så det problemet ska jag åtgärda så fort som möjligt.
2. Kameraköp- Är ínte svårare än vad de låter. På lördag ska jag köpa kamera! Har en gammal, men den är rätt kass så känns som det är vettiagare att köpa en som duger till nåt. Så då kanske de bjuds på bilder också! Vad tycks om det?

Igår va jag och hälsa på soffan i hennes nya lya! Så himla fin! Det fick mig att inse vad jag är trött på att bo hemma nu. Nu ska här sökas booostad som aldrig förr! Nej jag ska väl knyta mig nu., med tanke på att jag ska upp klockan sex imorogn bitti och klockan är tolv nu...Rutin? Äsch va e de? Först kanske jag ska flytta min feta ända och gå o släcka ljuset på toaletten...Hade känts segt om hela komareken brunnit upp imorogn...Eller kanske inte? ;P

Slut på döpratet. Ni är underbara*
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar