tisdag 5 januari 2010

I´m bad.


Underbara Människa!

Idag känner jag mig som Michael jacksson! (och då menar jag inte utseendemässigt..) vilket vi kan tacka gudarna för. Så har jag iof känt mig också, Men då har det vart helt obegripligt stor mängd alkohol inblandat...och inget man önskar sin värsta fiende. Och det om något är Riktigt bad. Men som sagt skönhet kommer inifrån! Och idag känner jag mig som Michael Jacksson, som en stjärna. Det är inte jag själv som gör att jag känenr mig sådan. Utan lyckoruset från alla nära och kära. Ni är det största stjärnorna.
Det var en kär vän till mig som sa det en gång på fyllan till en engelman vid namn, Math. - You know, I´m a rockstar... Han tittade lite fundersamt på henne, men jag tror ändå att han trodde på hennes ord. Det är när övertygelsen blir som hetsigast då det är svårast att se skillnad på sanning och "lite-överdriven-sanning"
Då måste hon känt sig som en riktig stjärna. Det är hon också, men rocksjärna?
Rebecka?
Förlåt.
<3
Nä nu ska jag fortsätta hinka i mig kaffe. Lägga mig i badet och läsa en tidning! Jag sviker partypatrullen idag, men förlåt. Jag orkar inte., är less.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar