torsdag 28 januari 2010

-Hej Göran, du ser kåt ut! -neeäääeäää.... - JOOOO! - ...tack:D

Jag måste säga att jag har mått bättre, men ska väl inte klaga för har definitiv mått sämre också. MEN allting har två sidor, och det var värt det! Absolut. Hade en sjukt trevlig kväll med Jossan & Therese. Vi käka trerättersmiddag hemma hos sistanämnda OCH henns grymma lägenhet! (jag är förövrigt ine alls avundsjuk....eller ironisk) Och silken jädra kock hon är sen då!! Årets kock kan slänga sig i väggen, för det är Therese som är dee! Skitgott, Tack!
Det blev cider och vin. Och mer vin, och lite till. Sen var boxen tom.
Jag och josefine begav oss till Berså för epontan och snabbutgång. Det känns som sagt idag. Men kan inte sägas för lite, det var värt det. Nu ska jag trycka i mig ännu mer onyttigt skräp för at imorgon börja mitt nya sunda liv igen. Det är ju trots allt dagen efter, då sviker karaktären jämt, det ska den!
Tjing:)
Ni kommer förmodligen inte gilla att jag lägger upp denna bilden. Men det som göms i snö, kommer upp i tö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar