torsdag 14 januari 2010

Gotenkvällen

Hej alla sorgsna och ensamma själar.
Lät jag bitter? njea,lite kanske. Men inte min mening. Jag är dock inte särskilt bitter. Bara lite kvällsfundersam. Man blir det ibland. Då det känns som v75 har flyttat in och bor granne med hjärnan typ, känns som 10 travhästar springer ikapp där inne.
Idag har vart en fin dag. En riktigt kul jobbdag. Börjar tycka det allt oftare! Och det finns väl inget negativt i det antar jag:)När jag kom hem hade jag lite mor och dotter mys. Men ett (och bara ett) Glas rötjut och en tunnbrödsmacka. O fyfan jag kan döda för det himelska tunnbrödet! Hur fasen kan ett bröd (!) vara så gott?
Not a clue.
Just nu ska jag starx gå och krypa till kojs., ligger och lyssnar på musik och känner att jag snart hamnar i dvala. Så nu slänger jag in handduken för idag och tackar för mig. Hej! Ta hand om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar