söndag 4 oktober 2009

Älskade mamma.

Har insett att jag har världens undebaraste mamma. Tack!
Min allra finaste.
Gårdagen kan sammanfattas som så,-ingen kommentar. Har iaf en framtid inom bowling, det är ett som är säkert! idag har det inte gjorts många knop., mest legat i soffan och ätit gotter och tyckt allmänt synd om mig själv:) Det är härligt med självömkan! :P

Kollar precis på en dokumäntär om världens största silikonbröst.. vad är grejen. Fult,äckligt, och jädrit tungt! Not so hot. Satt här på min stjärt och önskade att någon kunde banka lite vett in i huvudet på den stackars människan. Men icke, 32 operationer och fortfarande inte nöjd.. Där snackar vi sviktande självförtroende. Jag lovar och svär att jag aldrig mer i hela mitt liv ska klaga på bröstsizen. Nu väntar jag på ensam mamma söker:) riktigt kul program och värt att ses:D tjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar