söndag 18 oktober 2009

Underbara dag.

Söndagen måste vara världens bästa dag. Äntligen, ingen kan säga att man måste gör si eller så. För man FÅR faktiskt ligga som en dö sill i soffan och flöta till sig med en chipspåse. Det tyvker verkligen jag. Och det gör jag. :)
Imorse tog jag mig nog vatten över huvudet då jag vakna och mådde utmärkt och var pigg som en mört! Tänkte träna, baka, hälsa på mormor och gud vet allt. Hade planer på att flytta berg. Hittils har jag inte utfört en enda punkt av ovanstående, Och bergen står fortfarande kvar.
Nu ligger jag i soffan och kollar Mammas pojkar. sjukt underhållande och ganska provocerande program. FYFAN vad tjejer kan va jobbiga. Harre.

Tack igen för den bästa och roligaste kvällen på länge igår., Var rätt hes imorse. Men det va de värt!
På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar