onsdag 7 oktober 2009

Gotenmorgen.




Jag vet har sagt det förut men måste säga det igen. Vakna med the voice på femman är det BÄSTA som finns i hela världen. Jag överdrev faktiskt inte nu. Hade nog kunnat gifta mig med alla tre. Och hur söt är inte Paul haukka?? :D Deras drivande med Anna And är ju himla avkopplande..:)
Jag skulle ju fortsätta min berättelse om min virriga dag igår. Men var nog såpass virrig att jag inte kommer ihåg vad det var...sen så kom de nåt emellan igår kväll.. Strunt samma. Idag är jag ledig och har träningsvärk i hela kroppen. Det är rätt skönt! Att vara ledig alltså.
Idag är förövrigt en sådan dag då jag saknar vissa pärlor från oslo väldigt mycket, och alla Gina tjejor där, trots att jag är väldigt glad över att vara i sverige igen och trivs kanon i femman! Men en vän kan aldrig ersätta en annan. Sant.
I´ll be back.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar