måndag 26 oktober 2009

Stora planer men lite framgång.

Mina planer är rätt stora. men framgången går sisåådär. Alltså min framgång till att få planerna att bli verkliga., Nu menar jag inte framtidsplaner. Nee mina planer jag smider inför varje kväll. Vad jag ska göra efter jobbet...Gud vet allt jag ska fixa och dona med. Men oftast orkar jag inget alls, Träna kanske. Men sen är jag som en död sill när klockan slår nio. Asch, men mina framatidsplaner börjar också växa sig lite större. Man ska aldrig förlora hoppet, då förlorar man sig själv på nåt sätt. Att Tro och hoppas får iaf mig att kämpa vidare även om det är svårt och jävligt tungt ibland... det är en del av allt, det mesta. Utan motgångarna uppskattar man inte framgångarna. True.

På onsdag drar jag till oooooschlooo! ska bli så kul:) hälsa på alla brudsen. Åsa och carolinen åker med tillbaka hit sen! Kommmer bli wonderbra.
So long. NU är jag så törstig att jag snart avlider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar