torsdag 15 oktober 2009

Techno.

Tittar på The voice as usual. Josefine Crafoord är ett megafan av scooter, jag i min mening tycker det är helt oförståeligt då det är den värsta tänkbara musik (om det ens får kallas musik?) som finns. Techno och trance är data, enbart. Nej, det funkar inte. Inte nånsin. det kan jämföras med 100 7 -åringar som mixtrat och trixat på storebrors elgitarr-trummor slash el-piano. INTE okej. Jobbigt som in i bomben. Får nerväsa sammanbrott av denna musik. Visst kan det säkert finnas undantag.. Sen är det väl så att alla har olika musiksmak, men dessa två musikgenrer tycker jag är hemska. Funkar det någon gång så skulle det väl vara om jag vart strandsatt på en öde ö i ettårs tid utan något som helst ljud över huvudtaget...kanske inte ens då. Men i värsta fall, bara för att få bort smärtan i öronen som orsakats av all tystnat. Men bara då. Punkt.
jaja.
Igår hade jag en jättetrevlig kväll med avskedmiddag för linda, hon har ju hittat the love of her life. Tråkigt nog på annan ort, men vad gör man inte?:) Hursomhelst va det jätte trevligt, har ju ändå världens härligaste vänner. Thats true. Kom hem vid halv elva och stupa i säng!
Idag är det fredag och på schemat står tandläkaren, stan och tatuering? (om jag hinner), träna, och sen en riktigt mysig fredagskväll med tacos, idol, mattias,emma,pappa! Kan inte bli bättre:)

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar