fredag 2 oktober 2009

Så jävla coolt!

Det här kllen ovanför tycker jag är mäktig och helt fantastiskt! Ni som känner mig vet att jag inte är ett särskilt stort fan av tv-tittande. Tycker det är långtråkigt och det går mest bara skit på tv nu för tiden (med vissa undantag såklart) :) i med det så är ligga-hemma-och-vara-sjuk ingen tiopoängare. Men vem fasen tycker är det det egentligen..men iaf! Imorse när jag vaknat så kolla jag på något morgonprogram som hette efter tio, då var denna mannen gäst! Han föddes benlös och armlös! Men VÄGRADE lyssna på läkarna som sa att han aldrig ens skulle kunna stta mer! Och idag, fru, tre barn, jobbar, kör bil, och tränar som en dåre! Där harvi livsglädje till tusen.Detta får mig att skämmas när jag ligger här o gnäller för en vanlg svenneinfluensa..eller när man gnäller över att man jobbat lite mycket, men ändå inte har råd med den där fina jackan, eller att vardagen börjar gå på rutin...sånna människor som han får mig att LE, o vara tacksam! Imorogn ska jag köpa hans bok och självbiograf! Armlös benlös men inte hopplös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar