måndag 12 oktober 2009

Beslutsångest.

Har ett "stort" problem. Denna gången handlar det inte om att lösa världssvälten, det blir ett senare projekt. Men ska lösa det med.. Nu handlar det om något så litet som min hårfärg. Vet inte om jag ska va blond eller brun? Can someone help me please?:)

Idag har jag haft en mamma-dotter dag. Vi har shoppat. Hittade ett par träningsskor! Skitsnygga, hur bra dom är vet jag inte än. Men ska avgöra det senare idag. Ååå känner mig så flink så flink! Mamma hitta en jätte snygg klänning. Satt hur bra som helst. Hon blev helt plötsligt en riktig hotmama!

Funderar förövrigt på denna jackan. Från hm, billigt o bra! Vad tycks? Tycker det är sjukt snygg (och opraktiskt..) med en vit kappa!

2 kommentarer:

  1. hej hej =) jag tycker att du var jättefint i brunt Malin, sen kan du ju alltid bli blond igen =)
    Kram kram Anna (gina)

    SvaraRadera
  2. Ja det lutar åt det;)! Haha detta himla vel med hårfärger jämt:)!

    SvaraRadera