tisdag 13 oktober 2009

Min last.

Godkväll alla:)
Nu har jag vart och tränat och ligger död i soffan. Godislöftet gick åt skogen. Trodde dock inget annat heller... Eller räknas tacochips som godis? Det är min last. Älskar det. Vet inte varför, men tycker det är sjukt gott. Så nu mumsar jag på de små knapriga chibbarna. Gööött.
Idag har jag umgåtts med josefine a´la fin. Alltid lika trevligt:) Vi fundera på våra liv, och hur vi ska bli rika och framgångsrika. De två sakerna går ju hand i hand. Och vi känner att vi borde ta tag e dessa två projekt nu! Kanske ska ta och göra en Anna Anka, Flytta till hollywood, deffa mig och smöra för nån rik gubbe?... Eller? Nej skämt och sido, är jag den enda som tycker denna kvinna är rätt härlig? Jag tror det.. Hon vågar säga vad hon tycker även om det kan komma en del skit mellan meningarna...
Imorgon spelar Feathers of Stone på sticky. Ska bli riktigt kul att se! Är alltid lika stolt:) Ni är grymme!
Nu blir det film och soffan igen:) God natt alla fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar