fredag 30 oktober 2009

Tankspridd.

Idag har jag gett ordet tankspridd en ny betydelse. Jag vet att jag är en människa som tänker på väldigt mycket, lite för mycket & kanske lite för ofta. Detta kan ge resultat i att jag kanske glömmer av vissa saker jag skulle gjort istället för att tänka på just det som fanns på mitt skrynkliga russin till hjärna.. Jag är rätt självkritisk just nu. Jag skulle kunna utse mig själv till att spela Huvudrollen i nästa Dum & dummare film. Jag hade nog inte ens behövt provspela., Inte idag då. Men annars. För jag är rätt smart egentligen.

Nu till anledningen! Kan säga så här, Min tankegång+ handling i punktform.

  1. aaaah! Gud vad skönt med ett bad!
  2. Tappar upp vatten,badskum allt vad det heter...
  3. går ut och kommer på att jag ska ringa nån...
  4. ...aah, någon mer va det...
  5. ., just de, hon också!
  6. snacka med mamma lite.
  7. Läsa tidningen.

detta tog ca en 20-30 min. Kan säga somsåhär. Mitt badkar är inte en bubbelpool. Det går fortare att fylla de med vatten än så...japp. Lägg ihop två och två, tack. Som tur var hände det inget allvarligt, då jag inte kom alldelels katasrofalt sent till undsättning...

Men nu blev jag så trött på mig själv att jag ska kolla på idol och invänta morgondagen. Då blir de fest! och söndagen blir nästan lika bra! ÅSA ÄR I GÖTEBORG!

hej*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar