onsdag 21 oktober 2009

:)

Måste bara skriva ner några rader om mitt och markus telefonsamtal tidigare idag. Sådana här samtal hör till våran glamorösa vardag (........)

Markus - Tjenna mollan!
Jag- Vafasen, Sover du? Nu får du vakna! Klockan är två!
Markus- Japp, vakna nu så nu ska jag ska gå ut o sola.
Jag- Va? Då har du missat att de typ regnar o är 2 grader ute.
Markus- Jag är i playa Nåt-del-nåt-gles
Jag-Fan vad du ljuger. ( blev lite fundersam när han var hemma typ dagen innan och hade inga planer på att ta en charter resa...)
Markus- Nej.
Jag- Upp till bevis. Skicka bild. Hejdå.

Två sekunder kom en jävla bild med hanen själv i egen hög person vid en pool, och strålande solsken. Blev inte alls avundsjuk.
Det kallar jag en spontan kille. Han är guld.

Nu ska jag gå o lägga mig o kolla en film. Det är ju så mycket bättre än 35 grader, solsken, paraplydrink och glada människor. Vem vill ha det när man kan få regn och Kyla?
Not bitter at all.

Godnatt:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar