lördag 10 oktober 2009

SÖNDAG= INTE bakis!

Så fruktansvärt skönt! detta kan lätt bli en vana! och hade uuur skoj igår, trots min "nykterhet". Vafasen dricker man för egentligen? jag tillhör den kategorin som gör det, ofta för mycket. Men har så mycket roligare när jag bra tar två öl! Harregud det låter ju helt absurt egentligen,. (att dricka då alltså..)salongsberusad=ja tack!
Idag mår jag prima. Höll på att kyssa mikaels tår inatt när jag kom hem. Då jag gått och längtat efter pizza i flera timmar. Vad stod inte i kylen? PIZZA! mumas. Eftersom det blivit mycket jobb =sisådär med mat under dagen. Låg det fint i kistan! Nej nu måste jag rusa till jobbet igen. Förlåt mina korta inlägg men hinner inte mer. Ikväkll ska vi ut och äta med mamma som fyller år. Och sen lovar jag att skriva en roman på bloggen.

ps. Jag har godislöfte. På riktigt. får 500 spänn av en viss mr Bright om jag klarar det. Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar