tisdag 27 oktober 2009

Måste resa, Måste ha värme.

Fan vad jag hatar kyla. Det måste vara det värsta som finns, vad hade ni valt, Extrem värme eller extrem kyla? Alltså,,..hade hellre bränts ihjäl än frusit ihjäl. Nu låter det ganska tragiskt att jag sitter och tänker på det här i min ensamhet en Tisdagskväll. Men det är det inte, det är bara det att jag inte gillar att frysa. Och gillar även mer när man inte behöver klä på sig hela sin garderob för att hålla värmen. Det tar extremt mycket längre och onödig tid på morgonen att dra på sig x antal mer kläder än ett linne och ett par shorts. Mer lättklätt tack.
Har förövrigt kommit in i en Té period, Måste vara i min desperata jakt på värme och kärlek. Mest värme. Den manliga kärleken klarar jag mig rätt bra utan Men värme vill jag ha.
Nu ska jag sluta tjata om detta. Tillbaka till tet, Skogsbär. Det är en riktigt god smak! Frisk.

Starten på denna veckan har det blivit lite sisådär med träningen. Ska ta tag i detta i morogn en sväng om jag hinner innan jobbet. Sen torsdag o fredag blir det andra bullar. Då ska de SVETTAS!
Hade ju tänkt att dra till oslo imorogn men så fråga Klara om jag ville jobba, hellre tjäna pengar än slösa dom! Och sen så kommer ju Åsa ändå hit på fredag, och jag ska ändå jobba lördag så hoppa det denna gången. Men har redan bokat bljett den 14 november upp . Det är en lördag också så kan bli bra. Eller förlåt, KOMMER bli bra!

Måndagen och Tisdagen Har det vart full rulle på jobbet, eller med andra ord KAOS! Vart kom allt folk ifrån? Löning och sportlov gör väl att alla brudar där ute har råd och nu då även tid att handla. Men kul när det händer något! Jag tror dom tänkte på oss, vi som jobbar i butik. När dom som bestämde datum (Vilka gör det?) för lovet, när dom tajma det med lönen.

Jaja, nu ska jag fortsätta att drömma om Stränder,värme,sol,Paraplydrink, och allt sånt sjukt underbart...Ska Räkna ut hur detta kommer att kunnaa bli mer än en dröm också. För det måste det kunna bli snart, innan en snarframtid. Innan Jag flyter bort bland allt regn,...
Juste, Kan inte ni som läser detta bara skriva ett hej o vem ni är? Hade vart kul att se vilka som läser min kära blogg:)
Ta han om er.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar