tisdag 20 oktober 2009

Te och Scones <3

Det äter jag ikväll. Jag har kommit på en bra sak med vintern till, som jag sagt tidigare så kan jag räkna de positiva sakerna (enligt min mening) med vintern på en hands fingrar, inte ens det. Och det är inte att jag är trotsig, men tycker helt enkelt om sommaren bättre. Det är en varmare, gladare, piggare tid.
Men Te, det är bra. Och det kan jag nästan bara dricka på vintern. Hallelujha för det.

Idag har tiden sprungit iväg, den gör alltid det när jag jobbar. Men det är väl bara ett tecken på att jag trivs antagligen. Har bestämt mig för att göra motstånd mot höstdeppet och försöka tänka positivt farmöver! För va fasen tjänar det till att gå runt som en annan bitterfitta och gnälla över småsaker. Asch, man ska ta det med en klackspark helt enkelt. Kommer alltid finnas motgångar men lär man sig bara att någorlunda klara sig egenom dom så är de snabbt över, och då brukar oftast det komma nnågot fint därefter. Efter regn kommer solsken, sä jävla kylschigt (kanske) men väldigt sant! Alla har bra och dåliga dagar, man ska inte klandra sig själv för en dålig dag. Det gör bara dom bra dagarna så mycket bättre och finare:)

Nu ska jag dricka upp mitt té och ta mig ett varmt bad! Ta vara på er.
hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar