onsdag 10 mars 2010

Älskade /hatade träningsverk.

Det är precis va den är. Den är älskad än så länge,. Då den införskaffades för inte alltför många timmar sen...Värre blir det imorgon, då är den antagligen rätt hatad. Tro mig, Jag kan min påse chips...
Skitsamma. Igår köpte jag en kamera. Äntligen! Men fyfan va det är tråååkigt att lägga pengar på elktronik.. himla segt. Men ioch för sig, vad gör det om hundra år? ...(det svider för tillfället...)
Jag ska lägga in lite bilder senare idag:) Måste ju inviga!
Nu ska jag äta en baaaotamegastor frukost och fortsätta kolla på vakna med the voice, förövrigt fick jag precis en släng av andnöd...Jag är inget stort fan av melodifestivalen. Jag kan kolla, men inget tvång. Men nu är jag nästan tvungen...okej 19 år, men harregud. Några år till på nacken så. Men titta på killen?!...jag smälter..
Jaja, ha en fin dag hjältar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar