söndag 14 mars 2010

Reklam.

Finns det något värre? Åå om några år tror jag inte att det är en enda människa kvar på denna jord som kollar på tv, bara webtv. Där är det ingen reklam. Under en film kan jag sträcka mig till att det är en liten reklamsnutt i mitten. Men allvarligt? Om man lägger ihop alla relampauserr så är det i sammanlagt ca 25 minuter. Snacka om slöseri med dyrbar skulle-kunnat-sova-så-man-slipper-vara-ett-vrak-imorgon tid. (jag har inte räknat, jag bara höfta på ett sisådär minuter..)
Nåväl, det har vart en uuuberfin söndag idag! Solen skeen hela dagen (...det har kunderna på jobbet sagt....) Men hoppas den stannar kvar i veckan så man får njuta lite! :)
Nu har jag suttit i reklamen och pimpat till en gammal kavaj! Det är som man säger, Inte något ont som inte har något gott med sig! O vise versa. Jätte snygg blev den iaf! Slänger in en bild imorgon bitti innan jag drar till jobbet. Nu börjar Wallander igen:)
Hoppas ni haft en kanonhelg hjältar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar