tisdag 9 mars 2010

I´M I N L O V E



I mina nya skor. Ursäkta den lilla suddiga bilden, men vafan. Med lite fantasi så kan ni tänka er hur dom ser ut. Jag har ju nämnt tidigare att jag letat efter ett par bruna boots att sprattla runt i sommar. Och nu menar jag inte cowboy gånger 1000. Utan mer lite halvt om halvt, ja ni fattar. Jag har virrat runt som en yr höna i hela stan. Visst har det funnits fina men inte dom som har det! Förens i förra veckan,. Dom hade verkligen .det! Jag la undan dom tills igår, glömde dock helt av det då feberna tog överhand.. MEN i något suddigt ögonblick måste jag nämnt detta för min underbara mamma. Och igår kom skorna att hamna i min ägo, som en för tidig födelsedagspresent! Tack fina underbara mamma <3 Nu saknas bara sommaren. Kom nu, vi saknar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar