fredag 12 mars 2010

Theese boots are made for walking.

Jag älskar mina nya bootisar. Jag har numera på mig dom även när jag kollar på tv. Lika bra. Funderar starkt på att sova i dom inatt.



Nej, skämt o sido,. men dom är grymma. Idag är jag förövrigt rätt småseg. Var hemma hos en vän igår och drack lite vin. Det lilla sluta som de brukar. Det lilla blev mer och mer blev ganska mycket till slut. Men jag tycker vi var värde det, Jag har nog aldrig vart så bitter i hela mitt liv som jag var igår, ibland inser man rätt starkt vilka idioter som kan finnas runt omkring dig, och ibland även i din närmaste umgängeskrets. Och vilka som är värda att lita på och inte. Jaja, strunt samma. Allt löste sig till slut och jag är rätt glad för det. SÄLEN 25 mars!
Jag är ledig idag, och ska ha en kritvit helg. Ska även jobba hela helgen, vilket jag är väldigt nöjd med! Ni får ha en underbar Fredag mina fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar