söndag 21 mars 2010

Söndag

Nu är ännu en söndag här. Bakfull? Ångest för vad du gjorde/kanske gjorde/ inte gjorde igår? Har du den ständiga kommentaren (som man förövrigt ALDRIG håller) - jag ska aldrig mer dricka ekandes i huvudet? Har du bestämt dig för att imorgon börjar ditt nya sunda liv?
Känner du igen dig? Äsch, skit i det. Ångesten ger inget, man ska inte ångra nåt man redan gjort. Dricka kommer du antagligen göra igen, redan nästa helg. Det sunda livet kanske varar måndag- och tisdag för sen ser bullen på trefikat allt för lockande ut. Men vet ni? skit i det. Det är så de ska vara. Och så är det med all säkerhet för ca 2 miljoner ungdomar förumtom dig i detta avlånga land också.
Gårdagskvällen var iaf riktigt lyckad. Innan utgång iaf! Jag var ute i ca 20 min. Sen tog jag det långa före det korta och gick hem. Pga, lite olika oviktiga anledningar.. Det var ju pensionärsmaskerad vi var på igår. Har nog aldrig känt mig sexigare än i mormors gamla långjol och megaglasögon. Ska nog köra på den stilen framöver...(?) Här bjuds iaf på lite pics. Nu ska jag ta chipspåsen och lägga mig i soffan ett tag.. Ha en mysig söndag vänner. förresten, bilden på carro och gitarren. Klockren!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar