måndag 22 mars 2010

Hej i Måndagsvällen.

Här sitter jag ensam, rädd och övergiven. Som en fågelunge utan mamma. Som musli utan mjölk, som en korv utan bröd, en bil utan hjul... Nu kanske jag tog i, jag är varken rädd eller övergiven...men dock ensam. Men det gör inte så mkt för ska snart bege mig för ett besök i drömmarnas land. Ser jag fram emot. Nu är ännu en måndag förbi. Har haft en kanonhelg med underabara vänner:) Fredagen tillbringade jag i hemmets lugna vrå, lite vin och middag så fick den kvällen 10 av 10 möjliga. Lördagen har jag redan redovisat för, så den behöver vi inte gå in på igen. Och jaa söndagen, det var som en söndag ska vara. Måste säga att jag har haft kreativare dagar i mitt liv., men det är underabart att bara vara och få slappa på söndagar. jaja, och nu sitter jag här och funderar på vart denna dagen förssvann? På tal om försvinna, snön!! Its gone. Gud hörde tydligen min bön. Amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar