måndag 15 mars 2010

Hej Du glade.

Tänk vad solens strålar kan göra med sinnestämningen. Underverk. När det gäller mig iallafall..
Jag läste imorse att vissa får något dom kallar vår-depression, för att man inte är van vid ljuset eller nåt. Jiisus... det är ju ett ritigt stort tecken på att man bor på fel sida ekvatorn. Probably. Men, om man vänder på steken då, hade man njutit av solen lika mycket om den var här året runt? Jag tror inte det. Dagen har iaf vart toppen! Den har gått super fort på jobbet, Men antar att den gör det när man har riktiga pärlor till arbetskamrater <3!

Kom precis hem från sportlife. Och nu sitter jag uppkrullad till en liten boll med ett megabaouta duntäcke, och en tallrik mannagrynsgröt på magen. Jag har liksom byggt ett litet bord där av allt täcke. Ibland funderar jag starkt på att skaffa en redig gubbkula på magen. Rätt käckt, så har man ett bärbart bord med sig överallt. Perfekt för ölen och drinken i sommar också! Kanon!

3 kommentarer:

  1. HAhaha Det är så att man blir avundsjuk ju!! =p

    SvaraRadera
  2. Vart jobbar du?:)

    SvaraRadera
  3. jaa visst blir man det hubble!! :D
    Jag jobbar på Gina tricot, femmanhuset:)!

    SvaraRadera