måndag 29 mars 2010

Godmorgon!
Mår ni bra? JAg mår fint, tackar som frågar. Vaknade nu. Har inte blivit sädär jätte mkt sömn i helgen, förvånandsvärt nog var vi uppe i backen rätt tidigt. Första dagen iaf...Andra dagen var vi rätt sega, bakfulla och allmänt virriga. Sofie hade glömt liftkortet insåg hon så käckt när vi skulle sätta oss i liften. Så hon och jag satte oss i bilen i körde lúngt och fint och hämta det. ... När vi väl kom tillbaka åkte vi en gång. Sen börja det regna. Så de blev afterski från klockan ett till stängning. Jag har nog aldrig i hela mitt liv skrattat så mkt som jag gjorde i lördags. Konstant från morgon till kväll/söndagsmorgon! Dagen var perfekt, Afterskin var perfekt, middagen var perfekt, utgången var perfekt och efterfesten var perfekt. Jag rebecka och soffan var på riktgit danshumör tills morgonen börja infinna sig så vi till slut somna utslagna i varandras armar. Michan skratta tills hon grät.
Jaja, vart eng grym helg. Det var inte bara en gång vi hörde att vi var lite..,.galna. Men oftast kom komentaren tillsammans med en glimt i ögat. Det var med en aning vemod vi satte oss i bilen igår. Hur lång tid det tog hem? Bara 9 timmar....(!)!) Vi körde 15 mil fel. Det är helt sanslöst... Jaja. Hem kom vi iaf..Dock lite senare än beräknat. Men jag säger som jag brukar. Vad gör det om hundra år? KUL va det!

1 kommentar: